Hämtar information

Endring av fakturering

Vi jobber med å forbedre systemet vårt for fakturering i forbindelse med at eFaktura 2.0 skal innføres. Dette vil gi flere fordeler for deg som kunde, men det kan også medføre noen utfordringer for enkelte kunder som har opprettet eFaktura 1.0 i nettbanken.

 

Hva betyr dette for deg som kunde? 

eFaktura 1.0 vil med tiden forsvinne, og det vil ikke være mulig å benytte seg av det. Vi vil i stedet gå over til eFaktura 2.0.

  • Har du som forsikringstaker i Volvia eFaktura 1.0 i dag med en annen fakturamottaker enn deg selv, og du ønsker å fortsette med det, må du fylle ut skjemaet nedenfor og sende det inn til oss. Dersom du ikke gjør dette, vil du som forsikringstaker være den som mottar eFaktura fremover.
  • Dersom du som forsikringstaker i Volvia ønsker å være fakturamottaker, trenger du ikke å foreta deg noe annet enn å huke av "ja takk til alle" i nettbanken din. 
  • Hvis du ikke foretar deg noe av dette i nærmeste fremtid, og heller ikke har gitt aksept for eFaktura 2.0, vil du motta faktura per post i stedet. 

Forsikringstaker

Fakturamottaker

Lurer du på noe rundt eFaktura? 

Hva er eFaktura 1.0?

Hva er eFaktura 1.0?

Efaktura 1.0 er en eFakturaavtale som du selv har opprettet i nettbanken med en eFakturareferanse for den utvalgte leverandør.

 

Hva er eFaktura 2.0?

eFaktura 2.0 er en fakturaløsning som gjør at du vil motta eFaktura i nettbanken fra alle leverandører som tilbyr eFaktura. For å få dette må du som kunde huke av i nettbanken din "ja takk til alle". 

Noen av fordelene med eFaktura 2.0

  • Du kan som kunde motta første faktura som eFaktura, og slipper slik unødvendig papir tilsendt. Godt for miljøet – og enklere for deg!
  • Faktura går alltid til den som står som korrekt juridisk mottar, og forhindrer slik feil tilsendte fakturaer

 

 

Vi hjelper deg

Har du spørsmål om forsikringen din? Ta kontakt på telefon eller send oss en e-post, så hjelper vi deg.